sobota, 30 stycznia 2016

GP Zagłębia Miedziowego nr 3 Chocianów

To już 3 bieg GP Zagłębia Miedziowego, tym razem gospodarzami zawodów był Chocianów. Pogoda po raz kolejny dopisała a do pokonania było 6 km.

Bieg  odbywał się na płaskim terenie, gdzie do przebięgnięcia były dwie pętle po 3 km. Jedynie co mogło dzisiaj utrudniać to wiatr wiejący na części odcinka zmierzając do mety. Na starcie stanęło 167 miłośników biegania. Początek biegu zacząłem dość szybko, 1 km w 4:21 i wiedziałem, że muszę trochę zwolnić, bo po 1 nie wytrzymam takiego tempa, po 2 to nie ten moment na rekordy. Kolejne kilometry były już trochę wolniejsze, ale starałem się trzymać tempo na które obecnie jestem gotowy. Po 6 km średnia biegu to 4:36 co dało 70 miejsce z czasem 27:27.
Początek biegu. Foto J. Lech

Drużyna Olaws przed startem. Dwa pierwsze miejsca dla OLAWS.


Co ważne połowa wpisowego została przekazana chłopakowi choremu na autyzm. Każdy bieg charakteryzuje się tym, że organizatorzy przekazują połowę wpisowego uczestników na dziecko chore, potrzebujące wsparcia finansowego z regionu w którym się odbywa bieg.

W tym tygodniu pierwszy raz do swoich treningów dołożyłem siłę biegową (skipy, wykroki itd) i muszę powiedzieć, że dawno nie miałem takich zakwasów. Po środowych ćwiczeniach jeszcze dzisiaj czułem to w nogach.

2 komentarze:

  1. Super. Bardzo lubię starty w biegach charytatywnych. Ładny czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Fajna sprawa na każdym z biegów jest dziecko dla którego organizator na jego ręce przekazuje kopertę z pieniędzmi.

      Usuń