niedziela, 13 marca 2016

Ostatni bieg GP Zagłębia Miedziowego - Test Coopera




 To już ostatni 9 bieg z cyklu Grand Prix Zagłębia Miedziowego i tym razem był to Test Coopera w Lubinie. Dla tych, którzy nie wiedzą czym jest ten test, polega on na tym aby w 12 min przebiec jak najdłuższy dystans. Moja wcześniejsza próba była chyba w podstawówce, może szkole średniej, już nawet nie pamiętam. Sprinterem to ja raczej nie jestem i w tak szybkich biegach za dobrze się nie czuje. Przechodząc do wyniku to w ciągu 12min przebiegłem 2,976 km. Brakło tak nie wiele aby 3-ka była z przodu. 24 m to mało, no ale jednak trzeba będzie o te 3000 powalczyć w kolejnym teście. Wyraźnie nie byłem w stanie utrzymać tempa na 2km, pierwszy pobiegłem 3:55, 2km 4:07 i 3km - 3:55. Widać, że ten 2 km był o kilka sekund za wolny. Podsumowując, dystans przebiegnięty w zupełności mnie zadowala. Wkrótce ukażą się oficjalne wyniki i napisze podsumowanie wszystkich biegów GP.

2 komentarze:

  1. Biegam 3 lata i nigdy testu Coopera nie wykonywałem. Mój najlepszy wynik z endo - 2,76 pochodzi z zawodów na 5 km :)

    OdpowiedzUsuń