sobota, 2 lipca 2016

Czas podsumowań - czerwiec 2016





Jak to szybko leci, już połówka 2016 roku za nami :-) Od czerwca jestem w delegacji w Wałbrzychu i przy dużym natężeniu pracy próbuje biegać, kiedy się uda. Jak czerwiec wygląda w liczbach:





















Wygląda to całkiem dobrze w porównaniu do ubiegłego roku i miesiąca czerwca, teraz przebiegłem 60 km więcej. Także się da ale trzeba się trochę zmobilizować i zerwać poranki. W tym miesiącu dodatkowo brałem udział w dwóch półmaratonach, które zaliczają się do Korony Polskich Półmaratonów tj. Grodzisk Wielkopolski i Wrocław. Jeśli uda się utrzymać tą regularność będzie dobrze. Po 6 miesiącach na liczniku 1069 km. Na lipiec nie mam w planach żadnych startów, najbliższe plany to sierpniowy półmaraton w Wałbrzychu. Potem to już kolejne wyzwanie w listopadzie ale o tym w kolejnych wpisach. Miesiąc udany, kilka fajnych spotkań z ludźmi, którzy zarazili się tą samą pasją co ja :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz