czwartek, 26 listopada 2015

Nowe starty = nowy plan treningowy

Sezon powoli się kończy, ja postanowiłem trochę jeszcze mocniej potrenować. Wakacje ze względu na pracę były mało intensywne w bieganiu to teraz trzeba trochę to nadrobić. Z racji, że dysponuje już trochę większą ilością czasu zaczynam z 4 treningami tygodniowo. Plan treningowy zasięgnąłem ze strony bieganie.pl i jest on przygotowujący na starty 5-10 km. W moim rejonie 18 grudnia zaczyna się VII Biegowe GP Zagłębia Miedziowego. Jest to cykl biegów przełajowych, które będą się odbywać w miesiącach grudzień-marzec w kilku miejscach tj. Pielgrzymka, Iwiny, Chocianów, Rui, Złotoryi,Ścinawie, Nowej Soli, Legnicy i Lubinie. Mam zamiar w kilku z nich wystartować. Najbliższe 2 miesiące będą podporządkowane treningom pod te biegi. Potem jak wszystko się uda chwila przerwy i ruszamy z przygotowaniami do maratonu prawdopodobnie Cracovia Maraton :-)

Ostatnio zakupiłem nowe buty o których jeszcze nie wspominałem. Konkretnie to model Nike Lunarglide7. Pierwszy raz korzystam z obuwia firmy nike czy to w bieganiu czy siatkówce nie miałem z nimi do czynienia. Muszę powiedzieć, że po mimo wysokiej ceny buty są bardzo dobre. Dobra amortyzacja, stopa dopasowuje się do buta. Biega się zdecydowanie lepiej niż w Pumach, w których do tej pory biegałem. Polecam wszystkim kto posiada ten typ stopy.

Dodatkowo na 30-te urodziny otrzymałem super prezent bo zegarek suunto ambit 2 S z pasem do mierzenia tętna. Jak do tej pory biegałem z telefonem na brzuchu i dodatkowo ze zwykłym zegarkiem ze stoperem. Muszę przyznać, że teraz po dwóch biegach z nowym zegarkiem widzę różnicę. Mam możliwość kontroli tempa biegu i wielu różnych innych danych. Do tej pory biegałem można powiedzieć na czuja, bez kontroli tempa itd. Myślę, że dzięki zegarku, treningi będą efektywniejsze.


W najbliższą sobotę mały sprawdzian biegowy w parkrun Lubin.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz