sobota, 19 grudnia 2015

Grand Prix Pielgrzymka

Dzisiaj punktualnie o 11 odbył się pierwszy bieg z cyklu Grand Prix Zagłębia Miedziowego. Na starcie stanęło ok 200 uczestników. Trasa była dość ciężka, po pierwsze dużo grząskiego terenu i wody a także dość stromy podbieg. Początkowy bieg zaplanowany był na dystansie 6,3 km, jednak organizatorzy postanowili ją troszkę wydłużyć i zegarek na mecie wskazał 7,58 km. Plan na bieg był taki żeby zacząć w miarę spokojnie tempem ok 4:40km i potem w w kolejnych kilometrach lekko przyśpieszyć. Udało mi się to zrealizować z czego jestem zadowolony, w linku można zobaczyć poszczególne etapy biegu http://www.movescount.com/pl/moves/move86738019 . 4 i 5 km były trochę wolniejsze tutaj był dość wyczerpujący podbieg. Końcowe metry były już na płaskim terenie i wróciłem do założonego tempa. Na mecie wbiegłem jako 54 zawodnik z czasem 35:30. Bieg ukończyło 177 uczestników, z występu jestem bardzo zadowolony. Bardzo ładna pogoda i mile spędzona część soboty. Kolejny bieg z cyklu już w nowym roku bo 9 stycznia w Iwinach.

zdjęcie z trasy zapożyczone z e-legnickie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz