niedziela, 21 czerwca 2015

3 nocny półmaraton Wrocław ukończony

Jedno z marzeń właśnie wczoraj stało się faktem, udało się pokonać dystans 21km i ukończyć pierwszy w życiu półmaraton.


Pierwszy raz biegłem w biegu gdzie startowało 7500 zawodników i muszę powiedzieć robi wrażenie taka grupa ludzi. Czas na start i ustawienie w swoich strefach czasowych,  zapisałem się wcześniej na czas 2g i myślałem,  że jest możliwość na starcie stanąć na 1:50 jednak się nie udało. Początek był zatem szybki bo chciałem dogonić grupkę która biegnie na czas 1:50. Pogoda była bardzo korzystna dla biegających i biegło się bardzo dobrze. Pierwsze 5 km czuję się dobrze i czas 25:52, bardzo liczna rzesza kibiców mobilizuje na trasie. Ciężko opowiedzieć co się czuje na trasie ale były to niezapomniane emocje. Mijają kolejne km i po 10 czas 51:24. Myślę, jest dobrze tylko czy uda mi się utrzymać tempo,  patrząc na ludzi którzy dopingują na trasie nie czuć było zmęczenia.  
Mijam 15km i 1:16:53 do mety zostało już tylko 6km czuję się nadal dobrze. Widzę już tablicę z km meta już coraz bliżej. Ostatni kilometr bięgnę ile sił w nogach, tłumy ludzi zgromadzonych na mecie, ostatnie metry i KONIEC.

Czas 1:46:22
Miejsce 2376
Średnie tempo- 5:02 km/h

Czas jak na debiut był dla mnie miłym zaskoczeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz