niedziela, 17 maja 2015

Intensywna sobota

Sobota zaczęła się od startu w Parkowej Gonitwie, dystans 5 km. Odbiór numeru startowego, rozgrzewka i czas zaczynać.

Ostatnia prezentacja przed startem




 Bieg rozpoczął się o godzinie 11,  na starcie stanęło ok 120 zawodników.

Czas start
Początek biegu zacząłem zdecydowanie za szybko, pierwszy kilometr pobiegłem poniżej 4 minut. Wyrwałem niepotrzebnie do przodu, na kolejnych km musiałem trochę uspokoić tempo biegu. Trasa była płaska prowadziła ścieżkami Parku Legnickiego, sprzyjała dobrym rezultatom. Mija pierwsza pętla biegu, 2,5 km za mną i czas 10:18. Zmęczenie było już dość duże, wiedziałem że tego tempa na ostatnim okrążeniu nie dam rady utrzymać. Biegłem na tyle, ile jeszcze miałem sił, mijając kolejne 3 i 4 km, tylko starałem się mobilizować aby utrzymać tempo.

Końcówka biegu

Ostatni nawrót i już tylko prosta do mety. Na finiszu udało mi się jeszcze przed samą metą wyprzedzić jednego zawodnika.  

CZAS 21:12 i 20 miejsce.

Bardzo jestem zadowolony z wyniku jak i z miejsca.


Zaraz po biegu szybka regeneracja i udaliśmy się z żoną na turniej siatkarski Wrzosowej Krainy. Tak jak w zeszłym roku jako Gmina Lubin udało się obronić puchar i wygrać po raz kolejny Wrzosową Krainę.

Mecz finałowy


Zwycięska drużyna - Gmina Lubin

Sobota była bardzo intensywna. Dzisiaj kolejny trening i do przebięgnięcia najdłuższy dystans jak do tej pory 15 km. Trenujemy dalej :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz