niedziela, 12 kwietnia 2015

Czas na podsumowanie Marca

Drugi miesiąc mam już za sobą, biega się zdecydowanie łatwiej i widać także efekty w kg :-) O tym wspomnę w kolejnych postach

 

Miesiąc: marzec 2015

 Dystans: 84,86 km

Czas biegu: 7:59:50

Średnie tempo biegu: 10.6 km/h

Średni czas na km: 5:39 min/km

Spalone kalorie: 7830 kCal

Liczba biegów: 13

 

Wspominałem o zwiększonej intensywności, porównując moje biegi z miesiącem lutym moje nogi przebiegły 36 km więcej. Udało się poprawić tempo biegu na km a także minimalnie szybkość biegu


Każde z ćwiczeń poczynając od zwykłego biegu, podbiegów czy przyśpieszeń wykonuje mi się zdecydowanie łatwiej.  Patrząc na te 2 miesiące teraz wiem że potrzeba czasu aby przyszły efekty. Nie ma co się od razu zniechęcać z biegiem czasu przyjdą lepsze wyniki  - widzę to po sobie. 


Koniec marca to koniec 7 tygodnia moich przygotowań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz